Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna www.nestor-electronic.pl
Forum sterowników procesorowych- programy BASCOM
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Najnowszy wsad do komputerka pokładowego na ATMEGA32 V5.11
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna -> Download- stare wersje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pią Maj 15, 2009 7:48 pm    Temat postu: Najnowszy wsad do komputerka pokładowego na ATMEGA32 V5.11 Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie.
Najnowsza wersja wsadu do komputerka pokładowego v5.1 na procesorku ATMEGA32. Puki co wersja "beta" do przetestowania i będę czekał na opinie.

w STOSUNKU DO WERSJI 5.1 POPRAWIŁEM- wyswietlanie nazw temperatur W- wewnętrzna (ta dodatkowa) i Z - zewnętrzna - ta orginalnie jako pierwsza) no i przyspieszyłem odczyt z czujników, nie powinno być już opóżnienia na reakcję klawiszy- ale prosze o dokładnie przetestowanie czy dziła jak należy. W pliku jest również skompilowana wersja z przerobioną stacyjką (5 Km/h). Jak wszytko będzie OK, to działamy dalej- prosze o informacje.

Zmiany:

W zasadzie żadnych zmian w stosunku do wersji 5.0 jeśli chodzi o technicznie.
Dołożyłem tylko możliwośc podłącenia drugiego czujnika temperatury !
Czujnik podłączamy do jednego z wolnych portów atmegi32 (zdjęcie podłączenia w spakowanym pliku).

Program napisany tak, że jak nie podłączmy dodatkowego czujnika to nie zobaczymy żadnej zmiany, jednak jełśi układ wykryje dodatkowy czujnik, to wtedy aktywuje s ię nam dodatkowe menu na którym sa wyswietlane spalanie średnie, prędkość oraz obie temperatury. Temperatury mają opisy t2 to ten dodatkowy czujnik a t1 to ten orginalny (pierwszy).

Oprócz tego dołożyłem jeszcze finkcje informującą o ewentualnym uszkodzeniu czujnika temperatury (dotyczy T1), kiedy układ nie skomunikuje się z czujnikiem dawneij wyswietlał +85 stopni albo zero w zależności od uszkodzenia czujnika, w tej chwili zamiast temperatury wyswietli nam " ERR" co oznaczac będzie iż nasz czujnik jest uszkodzony bądz wogóle nie podłączony.

Prosił bym o sprawdzenie samego sposobu wyswietlania, bo osobiśnie nie maiłem czasu tego przetwestować- interesuje mnie to dodatkowe menu, czy przypadkiem temperatury nie są wyswietlane za bardzo w prawo.

Program jest na wersjępłytki 1.0 (ta większa z przekaznikami), jełśi wszytko będzie dobrze działac udostępnie również dla nowej płytki.

Czekam na opinie.


Plik do poprania spod tego aresu:

http://rpacia.netcontrol.pl/download/komp_a32/wersja5_11_stara_plytka.zip
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
SKALAR15
Nowy


Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 18
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Maj 16, 2009 3:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WITAM
Wgrałem wsad 5.11 i jest wszystko OK.menu działa szybko nie jest spowolnione jak w 5.1,oznaczenia temp.są tak jak powinny być,sygnalizacja uszkodzenia czujników temp.działa Laughing .

POZDRAWIAM

PS. Może by tak coś na wyświetlacz 4x20 o który marudzę od jakiegoś czasu.ale to tak na marginesie. Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Sob Maj 16, 2009 8:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to mnie cieszy- czekam na jeszcze inne potwierdzone opinie i w wolnej chwili będę działał dalej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lizi0
Lekko zaangażowany


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 59

PostWysłany: Nie Maj 17, 2009 4:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,

U mnie jeden jedyny raz zdażyło sie zawieszenie układu.

Podczas przyspieszania wyświetlacz stanoł na nskazaniach z danej chwili. Dopiero po ponownym uruchomieniu (nie odłączałem zasilania) komputer zaczął działać.

Ps. Rafał czy możesz napisać jak ustawić fuse bita alby nie był kasowany eprom.

U mnie chcąć zgrać eprom z komputera ( w samochodzie) do laptopa występuje błąd zapisu do pliku co uniemozliwia przegranie pamieci!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Nie Maj 17, 2009 9:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zależy jakiego programatra używasz- jak kożystam do ustawiania fuse bitów z stk200/300 i jak zerkniesz w bascomie to jest tam taka funkcja- nie kasuj pamięci po zapisaniu procesora.

Jełsi chodzi o zwiechę programu to pojedżewam iż to zupełny przypadek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lizi0
Lekko zaangażowany


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 59

PostWysłany: Pon Maj 18, 2009 7:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Używam programatora USB (od ciebie) i avr-dude.

Możesz powiedzieć jak tam ustawić "nie kasowanie " epromu lub co zrobić żeby dalo się go zapisać na dysku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pon Maj 18, 2009 8:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ustawiałem fuse bitów na programaorku USB- ale odnośnie tego jest osobny temat w dziale programator i jest link do programu który oblicza jak usawć fuse-bity.

Jełśi chdzo o zapisywanie- to nie mam pojęcia dlaczego Ci nie zapisuje- moze poprostu coś śle robisz, może używasz polskich znaków lub cos wtym stylu- oczywiście musisz odznaczyć że eeprom ma być odczytany i ścieżkę dostepu gd zie go chcesz zapisac i to wszytmo ma działać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lizi0
Lekko zaangażowany


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 59

PostWysłany: Pon Maj 18, 2009 8:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie tak robie (zaznaczam odczyt i podaje ścieżkę dostępu).

Dzisiaj jeszcze pokombinuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lizi0
Lekko zaangażowany


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 59

PostWysłany: Pon Maj 18, 2009 3:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rafał, piszesz że jeżeli ta wersja bedzie działała poprawnie to zadierasz się za dalesze prace nad programem, można wiedzieć co zamierzasz dalej działać??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 9:19 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeszcze nie wiem jak cos wymysle to napiszę Smile
Może zegarek ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Szymon
Rozpoczyna


Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 36
Skąd: WIELUŃ

PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 9:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proponuje

1. ostrzeżenie o nie zapiętych pasach
2. ostrzeżenie o gołoledzi
_________________
ROVER 200 1.4 16V + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 10:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O gołoledzi mi Pasuje- jełsi chodzi o pasy to niesttey ale wiązało by sie to z podłączeniem do jakiegos czujnika co sprawdzał by czy pas jest zapięty- a jelsi samochód ma taki czujnik to ma też ostrzeżebie o niezapiętych pasach- wiec mysle że mało przydatne.

Wracając do gołoledzi- może ktos podpowie- jakom temperature uważamy juz za niebezpieczną ? poniżej zera ? amoze juz zbliżenie sie do +1 stopnia to gołoledz ?- czekam na sugestie.

Tak naprawde to myślałem o czymś o czym wspominalismy ju zkiedyś a mianowicie menu "0" czyli to którre włącza się po odpaleniu silnika- chcę zrobictak aby byłoi w pełni konfigórowalne- czyli kazdy bedzie sobie mógł ustawic co się ma wyswietlać na tym ekranie, do wyboru będzie 4 pozycije, czyli lewa góra lewy dół prawa góra i prawy dół wyswietlacza i będziemy mogli wybrać co w każdej z pozycji ma sie wyswietlać- dostępne wszytkie mieżone wartości czyli: prędkość, t1, t2, spalanie chwilowe, spalanie srednie, przebieg dzienny, przebieg całkowty- no i myśle ze to wystarczy- chyba ze ktoś myśle że powinienem coś dozucić.

Takie rozwiązanie powinno zadowolnić wszytkich najbardziej wybrednych Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
michal77
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 115
Skąd: Gorzyce-Osiny

PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 11:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja jestem za zegarkiem, bo właśnie przyszedł, a póki co zainstaluję drugi czujnik temp. i przetestuję. Smile

Zdaje się że gołoledź już była w któreś wersji, chyba 4,6.

Czujnik zapięcia pasów odpada, bo tak jak mówisz potrzeba dodatkowego czujnika.
_________________
Peugeot 206 1,4 8V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Szymon
Rozpoczyna


Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 36
Skąd: WIELUŃ

PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 11:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wprowadzenie zegarka + przebeg dzienny nie kasowany po wyłączeniu silnika tylko kasowany po zmianie daty + ostrzeżenie o gołoledzi
_________________
ROVER 200 1.4 16V + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tommy22
Lekko zaangażowany


Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 56
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 11:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

_ Menu w pełni konfigurowalne to doskonały pomysł z pewnością wszyscy będą zadowoleni nawet ci najbardziej wybredni.

_ Zegarek jeśli w samochodzie takowego brak to ok ale jeśli jest to dublowanie jest bez sensu.

_ Przydałby się woltomierz.


Ostatnio zmieniony przez tommy22 dnia Sob Maj 23, 2009 2:44 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Szymon
Rozpoczyna


Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 36
Skąd: WIELUŃ

PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 12:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wgrałem 5.11 i cuda prędkość 7200 km/h, przy v. 5.1 było ok. może nazwy plików są zamienione i wgrałem wersje z poprawioną stacyjką, wcześniej używałem normalnej wersji programu .
_________________
ROVER 200 1.4 16V + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 2:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szymon napisał:
Wgrałem 5.11 i cuda prędkość 7200 km/h, przy v. 5.1 było ok. może nazwy plików są zamienione i wgrałem wersje z poprawioną stacyjką, wcześniej używałem normalnej wersji programu .


Wgraj ponownie- pewnie się coś żle wgrało- kilka osób juz wgrało i diała im poprawnie- a moze w miedzyczasie cos Ci sie zepsuło w insalacji ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Szymon
Rozpoczyna


Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 36
Skąd: WIELUŃ

PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 9:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wgrałem jeszcze raz program i problem ustąpił. W porównaniu do v. 5.1 menu działa szybciej , reszta w trakcie testów.
_________________
ROVER 200 1.4 16V + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Szymon
Rozpoczyna


Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 36
Skąd: WIELUŃ

PostWysłany: Sro Maj 20, 2009 1:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak inni użytkownicy ale ja wolał bym żeby litery W i Z przy temperaturach były z małej litery albo jeszcze mniejsze.
_________________
ROVER 200 1.4 16V + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Sro Maj 20, 2009 8:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

litery mogę zamienić to nie problem- czekam na sugestie- jednak musza to być oznaczenia standardowe- bo brak już wolnego miejsca do stwożenia własnej czcionki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lizi0
Lekko zaangażowany


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 59

PostWysłany: Czw Maj 21, 2009 4:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukam na forum i nie moge znalesc.

Mozecie mi opisac wersje z poprawiona stacyjką?

Co to był za praoblem ze powstała taka wersja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michal77
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 115
Skąd: Gorzyce-Osiny

PostWysłany: Czw Maj 21, 2009 9:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lizi0 napisał:
Szukam na forum i nie moge znalesc.

Mozecie mi opisac wersje z poprawiona stacyjką?

Co to był za praoblem ze powstała taka wersja.
Może to Ci rozjaśni Smile http://nestor-electronic.pl/forum/viewtopic.php?t=495
_________________
Peugeot 206 1,4 8V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 11:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o propozycje do nowego kompa:
1) sugeruję "wprowadzenie" rezerwy paliwa: czyli w konfiguracji gdzie podajemy pojemność zbiornika podalibyśmy równieżilość litrów rezerwy paliwa. Po osiągnięciu tej wartości na wyświetlaczu wyskakiwał by duży napis "REZERWA - 7 L"i podawałby ilość paliwa w baku - jest on przecież wyliczany. Taki monit mógłby pojawiać się np po zrobieniu 1km od włączenia silnika na np 10 sekund i sygnał buzzera przerywany np.: pi pi piiiiiiiiiiiiii. To też możemy zrobić, bo przecież licznik liczy w DAY ilość km.
2) sugeruję Rafalowi pisanie jednoczenie 2 wersji programów na 16 literowy wyświetlacz i na 20 literowy. Z tego co wiem to coraz więcej z nas ma takie wyświetlacze w swoich autach Smile
3) wspominałem już o tym wielokrotnie, ale nic się z tym nie zmieniło, także wspomnę raz jeszcze:
"pozostało litrów w baku" - powinno być aktualizowane co do 0.1 litra a nie co do litra. Moje auto pali 13 litrów więc na litrze robię 7.5 km a to może zabraknąć na dojechanie do stacji. A tak to bym widzial że zostało mi paliwa na 7,5 km, na 6, iii itd. Należałoby tylko powiązać to z inną zmienną, która jest w systemie - spalono... tam jest z dokładnością do 0,1 litra. i po sprawie.

Prosiłbym forumowiczów aby się wypowiadali odnośnie moich punktów ww. aby Rafał mógł zadecydować, czy je poprawić.
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Szymon
Rozpoczyna


Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 36
Skąd: WIELUŃ

PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 12:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem za programem na wyświetlacz 2 x 20 używam takiego od samego początku.
_________________
ROVER 200 1.4 16V + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SKALAR15
Nowy


Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 18
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 6:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WITAM
A ja za 4x20 .Laughing

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mirek
Lekko zaangażowany


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 62

PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 8:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

killer78 napisał:
1) sugeruję "wprowadzenie" rezerwy paliwa: czyli w konfiguracji gdzie podajemy pojemność zbiornika podalibyśmy równieżilość litrów rezerwy paliwa. Po osiągnięciu tej wartości na wyświetlaczu wyskakiwał by duży napis "REZERWA - 7 L"i podawałby ilość paliwa w baku - jest on przecież wyliczany. Taki monit mógłby pojawiać się np po zrobieniu 1km od włączenia silnika na np 10 sekund i sygnał buzzera przerywany np.: pi pi piiiiiiiiiiiiii. To też możemy zrobić, bo przecież licznik liczy w DAY ilość km.

Ja tę sprawę rozwiązałem w ten sposób, że mając bak o pojemności 61L ustawiłem sobie na 55L i mam "jakby" tę rezerwę --> aczkolwiek przydałoby się jakieś info, po osiągnięciu "zera" paliwa.
Oczywiście, gdy wystarczy miejsca na program, to jestem w całości za tym punktem.
killer78 napisał:
2) sugeruję Rafalowi pisanie jednoczenie 2 wersji programów na 16 literowy wyświetlacz i na 20 literowy. Z tego co wiem to coraz więcej z nas ma takie wyświetlacze w swoich autach Smile

Osobiście mam 16 (i chyba taki będę uzywał) ale w dobrej sprawie dla kolegów jestem na TAK Very Happy
killer78 napisał:
3) wspominałem już o tym wielokrotnie, ale nic się z tym nie zmieniło, także wspomnę raz jeszcze:
"pozostało litrów w baku" - powinno być aktualizowane co do 0.1 litra a nie co do litra. Moje auto pali 13 litrów więc na litrze robię 7.5 km a to może zabraknąć na dojechanie do stacji. A tak to bym widzial że zostało mi paliwa na 7,5 km, na 6, iii itd. Należałoby tylko powiązać to z inną zmienną, która jest w systemie - spalono... tam jest z dokładnością do 0,1 litra. i po sprawie.

Też by się przydało Wink

A ja dodam następny punkt:

4)Poprawka dla licznika dziennego jeśli chodzi o przeliczanie km i spalonego paliwa (było na forum) --> Po kilku tygodniach użytkowania wogóle z tej funkcji nie korzystam. Jest tak, że z powodu mniejszej ilości przejechanych kilometrów wogóle wyliczenie jest bezużyteczne Sad
No i o ile to możliwe, to kasowanie licznika dziennego w dowolnym momencie....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lizi0
Lekko zaangażowany


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 59

PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 9:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,

U mnie jest problem z bardzo ale to bardzo powolnym działaniem komputera.

Menu przełącza się z częstotliwością 2 minut a czasami zawiesza się na "amen"

W poprzednich wersjach było ok.

Program wgrywałem już kilka razy. Przy jednej z prób komputer uruchamiał się do tekstu inspekcji oleju i na tym koniec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SKALAR15
Nowy


Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 18
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 10:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WITAM
U mnie menu przewija się szybko,ale też się dość często zawiesza
kolejne wgrywanie programu nic nie poprawiło Embarassed .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Sro Maj 27, 2009 7:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy komus sie jeszcze wiesza ? Bo w zasadzienie widze powodu dla którego miało by sie tak robić.

W takim razie prosze o informacje jelsu u kogoś występuja zwiechy wersji
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Sro Maj 27, 2009 7:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lizi0 napisał:
Witam,

U mnie jest problem z bardzo ale to bardzo powolnym działaniem komputera.

Menu przełącza się z częstotliwością 2 minut a czasami zawiesza się na "amen"

W poprzednich wersjach było ok.

Program wgrywałem już kilka razy. Przy jednej z prób komputer uruchamiał się do tekstu inspekcji oleju i na tym koniec.



Pobiez program z download jeszcze raz i go wgraj- może poprostu miałes jakis bład zapisu lub przy pobieraniu- toczasem wystepuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna -> Download- stare wersje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group